1. Чіткий запит пошуку автомобіля

Для того, щоб не витрачати час та сили, потрібно максимально точно визначитися з тим, який автомобіль  необхідно придбати та скільки Ви готові витратити грошей на купівлю.

Розпорошуватися на безліч «схожих» варіантів не варто. Якщо потрібен седан, значить, обираєте лише седан. Якщо потрібна автоматична КПП, то не витрачайте свій час на альтернативні варіанти. В ідеалі, звичайно, до моменту складання запиту потрібно чітко уявляти, автомобіль якої марки та моделі Ви бажаєте. Якщо, для прикладу, потрібен Volkswagen Passat, значить, дивимося лише на Passat, відкидаючи інші моделі виробника. В ідеалі можна розглядати декілька моделей від різних виробників, проте намагайтеся не виходити за рамки класу автомобіля. Майте на увазі, що кожна машина, навіть у дуже збереженому стані потребує витрат. Як не крути, а в перший місяць доведеться розщедритися як мінімум на будь-яку дрібницю, на зразок: нових двірників, резини, полірування, хімчистки, заміни акумулятора і т.д. Тому, краще відкласти 10% від запланованої на купівлю авто суми, щоб мати фінансовий запас на витрати по приведенню авто до ідеального стану.

2. Відкидайте найдешевші та найдорожчі варіанти

Вартість б/у автомобіля з США – абстрактна величина на аукціоні, оскільки деколи можна придбати ідентичне авто за різні гроші. Існує безліч причин, які впливають на ціну, починаючи від стану автомобіля, закінчуючи банальним везінням.  Компанія AVTO-UKR  багато років працює на автомобільному ринку, тому наші спеціалісти знають середню вартість певного автомобіля із запропонованих на аукціоні варіантів. Ми допоможемо зорієнтуватись у ціновому діапазоні по обраному авто, щоб здійснити купівлю на вигідних для Вас умовах. Надто дешеві пропозиції часто викликають сильні підозри, адже у них можуть бути приховані певні дефекти. Дорога ціна, у свою чергу, не завжди є виправданою.

3. Зіставляйте рік та пробіг

Пробіг автомобіля – це один з вагомих параметрів, на які варто звертати увагу при виборі авто з США. «Скручування» пробігу в Америці карається кримінальною відповідальністю, тому випадки з недостовірним пробігом практично не зустрічаються.

«Свіжий» рік та невеликий пробіг – це один з найкращих критеріїв для вибору автомобіля із-за океану. Бувають випадки, коли одометр на деяких авто несправний, такі лоти потребують детальнішою перевірки, адже «по факту» невідомо скільки насправді наїздила машина.

4. Аналізуйте категорію популярності автомобіля

Винятки, звичайно, бувають завжди та всюди. Тому, окрім кілометражу, варто звертати увагу ще й на конкретну марку та модель, а саме на її популярність на ринку.  Кожна країна та регіон мають свої вподобання по типу та марці авто. В Європі цінують малолітражки та автомобілі з механічними КПП, на відміну від США, де переважна більшість людей їздять на великих машинах з автоматичними КПП. Для прикладу, такі авто, як Alfa Romeo купляють здебільшого фанати марки, тому згодом її буде важче продати на вторинному ринку, ніж популярну Toyota Corolla чи Volkswagen Jetta. В додаток до вищеперерахованих категорій, варто пам’ятати про обслуговування Вашого «залізного коня». Доступність та ціна на запчастини відіграє свою вагому роль у подальшій експлуатації автомобіля.

5. Уважно розглядайте фотографії та читайте опис бажаного лота

Людина вибирає в першу чергу очима, тому практично дві третини інформації по автомобілю можна отримати з пропонованих фотографій. До інформації на фото та в описі потрібно ставитися вкрай уважно, а головне – вміти в них розглянути, те, що потрібно.

Комплектація, стан кузова та салону, відтінок лакофарбового покриття – цінна інформація, яка дає змогу оцінити автомобіль.

Уважно читайте опис обраного авто на аукціоні. Страхові компанії, які здебільшого є основними продавцями лотів на аукціоні, прописують багато важливої інформації, починаючи від типу експортних документів на авто, закінчуючи станом та характеристиками певного автомобіля. Бувають також інші продавці, не страхові, а дилери чи великі приватні компанії, пропоновані ними лоти потрібно перевіряти детальніше, адже багато з них можуть не відповідати опису чи приховувати замасковані дефекти.