Новий розкішний Audi Q8 coupe-SUV надійшов у продаж в українських дилерів, щоб конкурувати з BMW X6 і Mercedes GLE Coupe. Зі старту запропонована тільки одна моторна версія.

Audi Q8 – побудований на базі Q7, новий гравець у все більш популярному секторі великих купе-кросоверів. Зі своїми 4986 мм довжини він на 66 мм коротше Q7, нижче, але на 27 мм ширше молодшого брата.

У Q8 дизайнери перетворили форми оригінального Audi quattro. Особливо це помітно по решітці радіатора. Форма і нахил задніх стійок також були натхненні “дідусем” – quattro. Корма автомобіля отримала ліхтарі з аналогічною лімузину A8 підсвіткою.

Audi Q8 буде пропонуватися в 12 кольорах і в залежності від обраного рівня обробки буде відрізнятися кількість і структура пластика зовнішньої обробки. Базові Q8 мають сіре пластикове обрамлення колісних арок, в той час як більш дорогі специфікації отримали забарвлені елементи і матово-сіре покриття решітки радіатора, віконного облицювання та заднього дифузора.

Спочатку пропонується тільки один двигун – 286-сильний 3,0-літровий дизель V6. З ним 2,2-тонний Q8 50 TDI розганяється до 100 км / год за 6,3 секунди та досягає максимальної швидкості 245 км / год, а виробник декларує 6,6 л на 100 км середньої витрати.

Пізніше прибуде дешевший бензиновий V6 55 TFSI потужністю 354 к.с. (Близько 57 500 євро), а в 2019 році з’явиться і V6 45 TDI з 231 к.с. Всі двигуни оснащені 48-вольтової гібридною технологією, яка забезпечує утилізацію енергії гальмування і функцію вибігання з заглушеним двигуном. Все Q8 повнопривідні з фірмовою системою quattro з центральним диференціалом Torsen. 50 TDI використовує 8-ступінчасту коробку передач, а 55 TFSI – 7-ступінчасту коробку з подвійним зчепленням.

В Україні доступні тільки два рівня комплектацій: початковий за 2 129 071 грн та S-line за 2 436 811 грн. Всі автомобілі отримують світлодіодні фари, 19-дюймові ковані диски, адаптивні амортизатори, а також новітню мультимедійну систему Audi зі 180-ватної аудіосистемою з 10-тьма динаміками. S-line додають 21-дюймові колеса, спортивні шкіряні або замшеві сидіння, адаптивну пневмопідвіску і титановий стайлінг. Audi Drive Select буде пропонувати до семи режимів, які змінюють не тільки підвіску, але і реакцію керма та двигуна. Як і Audi A8, Q8 також отримує повнопривідну систему, щоб підвищити маневреність в місті та стійкість на шосе.

Q8 поставляється з 39-тьма доступними системами допомоги водієві на основі даних, що передаються з 23 датчиків, камер та радарів. Park Plus Assist пропонує тривимірний вигляд автомобіля з боку, який допоможе зберегти дорогі колісні диски. Цей пакет також включає в себе дистанційну парковку, якою водій зможе управляти, не перебуваючи в автомобілі. Пакет, поряд з такими функціями, як Garage Pilot, не доступний при запуску, але з’явиться пізніше.

Для буксирування причепів буде запропонований Trailer Assist, який сам управляє автомобілем і його причепом при маневруванні, після того, як водій задає напрям руху на екрані.

Усередині Q8 в значній мірі спирається на дизайн та прилади нового флагмана A8. Системи автомобіля управляються через пару центральних екранів: верхній 10,1-дюймовий дисплей управляє мультимедійною системою та навігацією, а нижня 8,6-дюймова панель – опаленням та вентиляцією, а також дозволяє вводити текст для навігаційних цілей або телефонних контактів.

Автомобіль буде доступний як в 4-х, так і 5-місному виконаннях, а задній ряд зсувається поздовжньо, щоб перевизначати пріоритет простору між пасажирами та багажним відсіком. До нього увійде мінімум 605 л або тисяча сімсот п’ятьдесят п’ять л при складених спинках. Остання цифра сильно перевершує X6 (+1525 л) та трохи випереджає GLE Coupe (1720 л). Q8 отримає стандартні багажні двері з електроприводом, а управління нею помахом ноги під бампером буде доступно лише в якості опції.

Q8 збирають на тому ж заводі VW Group Bratislava, який випускає Q7, Porsche Cayenne та VW Touareg. Audi навряд чи збереже 50 TDI та 55 TFSI як найбільш потужні Q8 надовго. Поява SQ8, однак, під великим питанням, а ось RS Q8 уже на горизонті. Є підстави вважати, що його буде супроводжувати V8 з подвійним турбонаддувом від очікуваного RS6 з більш ніж 650 к.с. потужності.